Express-Kuvan asiakaspalvelu

Ota yhteyttä

Vastaamme kysymyksiisi valokuvauspalveluistamme ja tuotteistamme. Asiakaspalvelu on avoinna arkipäivinä klo 11.00–13.00. Jos puhelinjonossa on paljon odottajia, suosittelemme sähköpostia. Vastaamme postiisi vuorokauden sisällä.

Yhteydenottolomake







    Usein kysytyt kysymykset

    Täältä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin lapsikuvausistunnoistamme ja niiden kulusta.

    Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi lisäapua.

    Ajanvaraus valokuvaustapahtumaan tehdään osoitteessa www.timecenter.se/studioexpress. Verkkosivustolla on esitelty kaikki tulevat valokuvaustapahtumat: Lapsikuvaustapahtuma & Eläinkuvaustapahtuma.

    Kuvakoodi tulee sähköpostiisi ja/tai tekstiviestillä noin 2 viikon kuluttua valokuvauksesta. Joulukuussa koodi tulee useimmiten viikon kuluessa. Muussa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse.

    1/ Kirjaudu sisään käyttäjätilillesi 2/ Mene kohtaan ”MIN SIDA/MITT KONTO” – ”Mina Uppgifter” 3/ Paina painiketta ”Annullera beställning av bildpaket” – Valmis. Huomaa, että voit milloin tahansa kirjautua sisään ja tehdä oman mukautetun tilauksen, jos ehdotettu kuvapaketti ei miellytä sinua. Takaamme, että kuvat säilyvät vähintään vuoden.

    Silloin sinulla on luultavasti useampi kuin yksi käyttäjä, joka on liitetty samaan valokuvaustilaisuuteen. Kirjaudu sisään sähköpostiosoitteella, johon sait sähköpostin, ja mene kohtaan ”MIN SIDA/MITT KONTO” ”Kommunikation”-kohdassa voit poistaa valinnan, että et halua enää viestejä. Muista myös, jos sinulla on automaattinen edelleenlähetys sähköpostiosoitteesta toiseen. Muussa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin autamme sinua.

    Puhelinkeskuksellamme on valitettavasti rajoitus, jonka mukaan puhelinjono voi olla enintään 30 minuuttia, jonka jälkeen et pääse läpi. Maanantait viikonlopun jälkeen, jolloin on paljon valokuvauksia, ovat kiireisimpiä puhelinpäiviä, ja myös joulukuussa paine on kova. Parasta on lähettää sähköpostia, niin saat vastauksen muutaman päivän kuluessa, useimmiten jo aikaisemmin. Ehdimme vastata paljon useampiin sähköposteihin päivässä kuin puheluihin. Hyvä, jos sähköposti sisältää mahdollisimman paljon tietoja

    Kuva-arkit voidaan jakaa puoliksi, ellei hinnastossa ole toisin mainittu, jolloin maksat puolet siitä, mitä koko kuva-arkki maksaa.

    Ehdottomasti. Kirjaudu sisään käyttäjätilillesi ja tilaa mitä haluat. Säilytämme kuvia vähintään vuoden.

    Vähän riippuen siitä, milloin tilaus on tehty, mitä tuotetta on tilattu, tuotannon kuormituksesta, loma-ajoista ja pyhäpäivistä jne. Canvas-suurennokset ja muut manuaaliset erikoistuotteet vievät kauemmin kuin esimerkiksi tavalliset kuva-arkit/paketit. Joulukuussa vakiokuvien tuotantoaika on noin 2-3 työpäivää (arkipäivää) tilauksestasi + postitus*. Erikoistuotteet, kuten canvas ja valokuvalahjat (palapelit, mukit jne.) noin 5 työpäivää (arkipäivää) tilauksestasi + postitus*. Jos tilaus on tarkoitettu joululahjaksi, tilaus tulisi tehdä viimeistään 18.12. Kaikki 20.12. mennessä tehdyt tilaukset postitetaan kuitenkin ennen joulua*, 21.12. jälkeen olemme kokonaan suljettuna tammikuun puoliväliin asti. Muu aika vuodesta noin 1-2 viikkoa + postitus (b-posti). Heinäkuun aikana ja elokuun ensimmäisellä puoliskolla ei toimiteta. *Huomaa, että emme voi taata postitusta, koska se on meidän hallintamme ulkopuolella.

    Et voi palauttaa, jos olet tilannut ja/tai mukauttanut tilauksen itse. Jos olet sen sijaan saanut paketin kotiin katsottavaksi, sinulla on täysi palautusoikeus kyseiseen pakettiin. Ohjeet ovat kuvauskirjeessä. Huomaa, että jokainen kuvapaketti on palautettava erikseen, jos olet saanut kotiin useamman kuin yhden kuvauskirjeen.

    Ei, valitettavasti. Kuvat on liitetty kumpaankin laskuun, joten on tärkeää, että jokainen tuote maksetaan vastaavalla OCR-numerolla

    Pankkitilinumero 5346-0986. Muista ilmoittaa viitenumero/ocr-numero maksua suorittaessasi. IBAN: SE3480000842446944144317 Pankki: Swedbank BIC/SWIFT: SWEDSESS

    Ota yhteyttä Miaan osoitteessa 0708-669208 tai Patrik Nilssoniin, 0722-101202.

    Heti kun olet suorittanut tilauksen, digitaaliset tiedostot ovat ladattavissa. Tämä riippumatta siitä, tilaatko yksittäisiä tiedostoja vai koko valokuvaustilaisuuden (albumin). Saat sähköpostia rekisteröityyn sähköpostiisi, jossa on ohjeet ja suora linkki. Tarkista roskaposti/roskaposti, jos et löydä sähköpostia. Voit myös ladata tiedostot tililtäsi osoitteessa shop.studioexpress.se. Helpointa on olla kirjautuneena tilillesi tietokoneella (työpöytä): Mene kohtaan ”Mitt konto” ja sitten ”Mina Fototillfällen”. Valitse kyseinen valokuvaustilaisuus ja paina painiketta ”Ladda ner alla köpta bilder som zip”. Mobiililaitteella tai tabletilla: Mene kohtaan ”Meny” ja mene kohtaan ”Mina fototillfällen” ja valitse kyseinen valokuvaustilaisuus. Voit ostaa kuvia, joita olet ostanut, painamalla jokaisen kuvan alla olevaa ”Ladda ned” -painiketta, jolloin lataat yhden kuvan kerrallaan mobiililaitteellesi/tablettiisi. Voit myös valita ”Työpöytäversio” valikosta ja ladata sitten zip-tiedoston kaikista tilatuista kuvista yllä olevien tietokone-/työpöytäohjeiden mukaisesti. Tiedostot voit tulostaa itse, valokuvaliikkeessä tai online-tulostuspalvelussa, mutta.